Diagnostika firemního prostředí
Tematicky seřazené inspirace pro váš business od zajímavých osobností současnosti
Vybráno pro vás ze světových zdrojů
David Brož
Ambasador Peoplix
Dobrá firemní kultura umožňuje lidem překonávat sama sebe a mít z toho potěšení. Výrobky, služby i strategie může konkurence okopírovat, firemní kultura je neopakovatelná.
Harald Port
Firemní kultura je populární téma, ale často v praxi zanedbávaná. I když má přímý dopad na prosperitu.
Ann Rhoades
Vicepresidentka Southwest Airlines o vlivu kultury postavené na hodnotách na výsledky společnosti.
Catherine Courage
Google VP hovoří o významu kreativity pro úspěch firmy a jejím vztahu k firemní kultuře.
Kathy Milhauser
Profesorka Concordia University vysvětluje základy teorie firemní kultury od E.H. Scheina.
Joseph E. Trimble
Mění se prostředí, musí se měnit i způsob vedení lidí. Dobrá kultura je předpokladem úspěchu na trhu.
Andrew Sillitoe
Psycholog obchodu mluví o vztahu engažovanosti lidí a prostředí na příkladu sportu dospívajících.
Díky dobrému lídrovi lidé zjistí, že umí víc, než kdy věřili. Odvedou víc a kvalitnější práce, než si mysleli, že dokážou. Dobrý lídr je člověk, kvůli kterému ostatní zůstávají.
Simon Sinek
Vize, emoce a autenticita jsou atributy skvělých lídrů. Vůdcovství je založeno na vzájemné důvěře.
Fréderic Laloux
Autor světového bestselleru Budoucnost organizací hovoří o změně paradigmatu ve vedení lidí.
Roselinde Torres
Nejúspěšnější lídry současnosti spojují 3 charakteristiky, tvrdí autorka rozsáhlého průzkumu.
Simon Sinek
K udržení a motivaci zaměstnanců potřebujete stejné schopnosti, jako pro fungující partnerský vztah.
Fréderic Laloux
Laloux vysvětluje vývoj názorů na vedení a tvdí, že nejlepší firmy dneška spojuje stejný přístup.
Bob Chapman
Prezident Barry-Wehmiller mluví o krizi managementu a potřebě humánního přístupu k vedení.
Vize je důvodem pro vše, co děláte. Atraktivní a sdílená vize vám zajistí loajalitu zákazníků i zaměstnanců. K jejímu uskutečnění potřebujete strategii. Strategie je vaše cestovní mapa.
Steve Jobs
Zakladatel Apple hovoří o hodnotách, na kterých společost stojí a vizi, kterou se řídí.
Alexander Osterwalder
Švýcarský podnikatel, konzultant a teoretik představuje svůj průlomový koncept tvorby firemní strategie.
R. Kaplan, D. Norton
Vysvětlení principů strategické mapy a ballanced scorecards, nástrojů pro tvorbu firemní strategie.
Alexander Osterwalder
Vysvětlení použití modelu Canvas na příkladech strategie firem Google, Gillete a Skype.
Bruce D. Johnson
Jednoduché vysvětlení rozdílu mezi posláním a vizí firmy, díky kterému už nebudete pochybovat.
Simon Sinek
Marketingový stratég a konzultant a sutor světových berstsellerů vysvětluje koncept „Zlatého kruhu“.
Bryan Tracy
Strategii postavte na 4 principech: specializace, odlišení, segmentace a koncentrace.
Výkonnost lidí v organizaci závisí na jejich znalostech, úrovni spolupráce a osobní angažovanosti. Zatímco motivace je osobní záležitostí člověka, angažovanost je spíše výsledkem působení sociálního prostředí.
Daniel H. Pink
Popularizátor poznatků psychologie, kognitivních a behaviorálních věd a jejich aplikací v managementu.
Jason Fried
Autor a zakladatel Basecamp prezentuje svoje radikální názory na demotivační vliv pracoviště.
Daniel H. Pink
Příslib odměny snižuje výkon v případě úkolů vyžadujících kreativitu. Experimentálně ověřeno.
Doug Kirkpatrick
Respektovaný autor, propagátor samořízení organizací, vysvětluje, že lidé nepotřebují šéfy, ale vizi firmy.
Dan Ariely
Behaviorální ekonom světového významu prezentuje experimenty odhalující podstatu motivace.
Kerry Goyette
Nesnažte se zaměstnance motivovat. Oni motivovaní už jsou. Přesataňte je demotivovat!